2014. május 19., hétfő

Boldogságtipp #2: Rajzold meg a mottódat!

Ez a boldogságtipp érdekesen született meg. Via, az urban:eve bloggere "Hogyan legyek kreatív?" sorozatot indított, melynek második kihívása a "Rajzolj!" volt. Rajzolni nem igazán szoktam, így azt sem tudtam, hogy álljak neki. Először is elő kellett kotornom valamilyen rajzeszközt, és mivel sem a zsírkrétát, sem a vízfestéket nem találtam meg, így maradtak a színes ceruzák. Sajnos semmilyen ötletem nem volt, hogy mit kellene rajzolnom. Aztán az jutott eszembe, hogy elkezdem színes betűkkel leírni a mottómat, és lesz, ami lesz. Először megszületett a szöveg, utána jött néhány szívecske, virág és pillangó. És akkor megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy mi lenne, ha ki is raknám valahova a lakásban? Már előttem is volt a kép, hogy egy színes kartonon ki van ragasztva a mottóm, hogy mindig láthassam. Mintavágó ollóval kivagdostam a szöveget és a rajzocskákat, választottam egy zöld kartonpapírt, és ragasztópisztollyal ráragasztottam mindent. Tényleg boldoggá tett, míg ezt megalkottam. A rajztechnikámnak még van hová fejlődnie, de biztos vagyok benne, hogy itt nem állok meg, és próbálkozom még a rajzolással, főleg, ha az egyéb eszközeimet is sikerül felkutatnom. :)

Nincsenek megjegyzések: